無料ブログはココログ

Nippon blog mura

Kagoshima Line photography place guidance

  • テンハル(その1)
    鹿児島本線の撮影スポットガイド

Nagasaki Line photography place guidance

  • 大楠踏切
    長崎本線の撮影スポットガイド

The Productions

  • 800系運転台
    採用作品など

« on the bridge…Haruda,Chikushino-city | Main | Series 500 Type EVA »

Saturday, 26 November 2016

Salon Car AKATSUKI

2016_11_26a

「サロンカーあかつき」と称する臨時列車が運行されましたが、

朝の下りはうっかり失念してしまっていました。

昼の貨物を撮った後しばらく待ってみたら、

幸いに30分ほどして返却回送が上って来ました。



2016_11_26b

御法度とされる後撃ちですが、これはやっておかないと。

情報ゼロで待機して撮れましたので、ツイていました。




〔2016.11.25  長崎本線 新鳥栖 - 肥前麓/PENTAX K-5Ⅱs〕

にほんブログ村 鉄道ブログ 九州の鉄道へ
にほんブログ村 鉄道ブログへ
にほんブログ村

« on the bridge…Haruda,Chikushino-city | Main | Series 500 Type EVA »

Comments

Post a comment

Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.

(Not displayed with comment.)

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/214880/64545998

Listed below are links to weblogs that reference Salon Car AKATSUKI:

« on the bridge…Haruda,Chikushino-city | Main | Series 500 Type EVA »