無料ブログはココログ

Nippon blog mura

Kagoshima Line photography place guidance

  • テンハル(その1)
    鹿児島本線の撮影スポットガイド

Nagasaki Line photography place guidance

  • 大楠踏切
    長崎本線の撮影スポットガイド

The Productions

  • 800系運転台
    採用作品など

« at the station…Omuta | Main | at the station…Omuta »

Wednesday, 14 August 2013

at the photography spot…Nishiyashiki straight

2013_08_14a

猛暑の中、再びこいつに会って来ました。

貫禄充分、国鉄特急色の女王。




〔2013.8.14 日豊本線 西屋敷 - 立石/PENTAX K-5Ⅱs〕
 


※トシちゃん様、お疲れさまでした!

にほんブログ村 鉄道ブログ 九州の鉄道へ
にほんブログ村 鉄道ブログへ
にほんブログ村

« at the station…Omuta | Main | at the station…Omuta »

Comments

こんにちは。
昨日はお疲れさまでした。次は・・(謎)
ちょっと日差しが強すぎましたね~
いつまで走るのかわかりませんが良い記録になりました。

トシ様 こんばんは

本当に暑かったですね。お疲れ様でした。
トップライト気味の逆光でしたが、カメラの性能のおかげでまずまずの画になりました。
やはり国鉄色は美しいですね!
次は、やはりアレでしょう!(謎)

Post a comment

Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.

(Not displayed with comment.)

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/214880/57992477

Listed below are links to weblogs that reference at the photography spot…Nishiyashiki straight:

« at the station…Omuta | Main | at the station…Omuta »