無料ブログはココログ

Nippon blog mura

Kagoshima Line photography place guidance

  • テンハル(その1)
    鹿児島本線の撮影スポットガイド

Nagasaki Line photography place guidance

  • 大楠踏切
    長崎本線の撮影スポットガイド

The Productions

  • 800系運転台
    採用作品など

« Holiday in Greenland | Main | Stainless »

Thursday, 24 November 2011

58654…vol.4

2011_10_29i


人吉遠征の残りの分を出しておきます。



この日、機関車の調子がいまひとつだったらしく、

整備担当と思しき方が乗務されていました。



〔2011.10.29 肥薩線 白石駅/K-7〕

« Holiday in Greenland | Main | Stainless »

Comments

こんばんは。
今年も残り2日ですね!
小倉工場でしっかり整備してもらって、また来年元気な姿を見せていただきましょう!

トシ様

できれば今シーズンあと1回撮りたい!


……と思っていましたが、脳内で妄想撮影するしかなさそうです(笑)

Post a comment

Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.

(Not displayed with comment.)

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/214880/53325586

Listed below are links to weblogs that reference 58654…vol.4:

« Holiday in Greenland | Main | Stainless »